بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

آخرین فرصت‌های هازارد در مادرید| ستاره بلژیکی به انگلیس برمی‌گردد؟

  • کد خبر: ۹۲۸۸۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۱
آخرین فرصت‌های هازارد در مادرید| ستاره بلژیکی به انگلیس برمی‌گردد؟
ستاره بلژیکی فقط ۵‌ماه برای اثبات شایستگی‌هایش زمان دارد وگرنه دوباره باید راهی لیگ جزیره شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ستاره بلژیکی رئال‌مادرید بعد از مدت‌ها در ترکیب این تیم قرار گرفت و، اما عملکرد قابل‌قبول او در طول ۹۰‌دقیقه بازهم به مذاق مدیران و هواداران این تیم خوش نیامد. هازارد در سال ۲۰۱۹ و با قراردادی به ارزش ۹۰‌میلیون پوند از چلسی به رئال‌مادرید پیوست و انتظار می‌رفت که به یکی از بازیکنان درخشان این تیم تبدیل شود. اما دوران حضور این بازیکن در سانتیاگو‌برنابئو با مصدومیت‌های متعدد و دوری از آمادگی همراه شد تا این بازیکن نتواند به ثبات برسد و انتظارات را برآورده کند.

ستاره بلژیکی روی لبه تیغ

هازارد در بازی یکشنبه‌شب رئال مقابل کادیز، ۲ شوت به دروازه داشت، ۴۶ پاس از ۵۵ پاس او صحیح بود، یک ضربه سر هم زد که چیزی نمانده بود وارد دروازه شود؛ ولی با واکنش گلر راهی کرنر شد و ۲۰ بار نیز با مدافعان کادیز وارد جنگ شد. در دقایق پایانی بازی او اولین کسی بود که به‌سمت بازیکن صاحب توپ می‌رفت و فعال‌ترین نیروی تهاجمی رئال بود.

بار‌ها به قلب دفاع کادیز زد و سعی داشت کریم بنزما، یوویچ و وینیسیوس را صاحب موقعیت کند. او شروع‌کننده بسیاری از حرکات رئال بود؛ ولی پاداش بازی خوب خود را نگرفت. نکته مهم، اما باقی‌ماندن او در میدان تا پایان بازی بود. از ۲۳‌نوامبر ۲۰۱۹ و بازی با سوسیداد سابقه نداشت که هازارد یک بازی نوددقیقه‌ای را به اتمام برساند. مصدومیت‌های متوالی نفس ستاره بلژیکی را در این مدت گرفته بود، ولی بازی مقابل کادیز می‌تواند نقطه‌عطفی برای او باشد.

طاقت رئالی‌ها طاق شد

روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که شکیبایی هواداران و مدیران باشگاه رئال‌مادرید به سر آمده است، اما با‌این‌حال آن‌ها قصد ندارند هازارد را در پنجره نقل‌و‌انتقالات ماه ژانویه به فروش برسانند. در این خبر آمده که همسر ادن هازارد برای بار پنجم باردار است و به‌همین‌دلیل باشگاه موافقت کرده که این بازیکن تا تابستان در پایتخت اسپانیا حضور داشته باشد تا همسرش بتواند با آرامش این دوران را سپری کند. هازارد نیز در تلاش است تا در طول این مدت ارزش و تأثیرگذاری‌اش در ترکیب این تیم را به مدیران رئال ثابت کند تا بتواند شرایط را تغییر دهد.

لیل، باشگاه سابق هازارد که در سال ۲۰۱۲ او را به چلسی فروخت، یکی از تیم‌هایی است که به‌صورت علنی علاقه‌اش برای جذب این بازیکن را ابراز کرده است. نیوکاسل‌یونایتد نیز با حضور مالکان جدید عربستانی خود یکی دیگر از گزینه‌های جذب این بازیکن به حساب می‌آید. هرچند آن‌ها ابتدا باید از سقوط در این فصل فرار کنند تا پس از آن به جذب هازارد در سال آینده فکر کنند. برخی رسانه‌ها پیش‌از‌این مدعی شده بودند که یوونتوس نیز یکی دیگر از باشگاه‌هایی است که شرایط هازارد را به‌دقت زیر‌نظر دارد و شاید پیشنهادی برای خرید او ارائه کند.

۲۰ بازی برای جلب رضایت

هازارد در ۲۰ بازی اخیر رئال در شرایط بازی بوده، ولی فقط ۶ بار به میدان رفته است. ۵ ماه پیش‌رو برای او حیاتی‌تر از همیشه خواهد بود و هازارد تا پایان فصل برای اثبات ارزش‌هایش فرصت دارد؛ اینکه ثابت کند ۱۰۰‌میلیون یورو هزینه برای او، پول‌دور‌ریختن نبود. به نظر می‌رسد ستاره بلژیکی اگر می‌خواهد بازهم در سطح اول فوتبال جهان باقی بماند، باید در این مدت نهایت تلاشش را بکند. بسیاری از کارشناسان معتقدند هازارد در‌صورتی‌که از رئال برود، دیگر به دوران اوجش برنمی‌گردد و باید فوتبالش را در تیم‌های درجه‌۲‌و‌۳ اروپایی دنبال کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->